Marcin Balana: Albinie, skąd pomysł na firmę?
Albin Wysocki: Od dzieciństwa kochałem kolarstwo, więc to w pewien sposób naturalne przedłużenie moich zainteresowań. Jestem też mocno wkręcony w ekologię i zdrowy styl życia, więc zdecydowałem się połączyć obie te zajawki – tak właśnie powstał Dr Albin, przez który promujemy kolarstwo jako sposób na zachowanie siebie i planety w dobrej kondycji.
MB: Jedną z usług, które proponujesz, jest mobilny serwis rowerów. Opowiesz o nim coś więcej?
Albin Wysocki: Jasne – to jedna z moich flagowych usług, więc mógłbym mówić o niej godzinami (uśmiech). Proponuję ją firmom – w praktyce pracodawcy zamawiają ją albo na eventy firmowe, albo w ramach urozmaicenia dnia pracy. Wprowadziłem ją przede wszystkim po to, by rozpowszechniać jazdę na dwóch kółkach – dla zdrowia, ale również w trosce o planetę. Zauważyłem, iż chętnie korzystają z niej zwłaszcza eko firmy, dla których rozpowszechnianie korzystnych dla planety postaw jest szczególnie istotne. Na nasz mobilny serwis składa się kompleksowy warsztat rowerowy, stojaki parkingowe, namioty i sprzęt audiowizualny. Jesteśmy w stanie przetransportować go w dowolne miejsce na mapie całej Polski – lokalizacja nie stanowi więc problemu. Zapraszamy do kontaktu zarówno górali, jak i marynarzy (śmiech).
MB: Jakiego rodzaju usterki naprawiacie?
AW: Jesteśmy w stanie naprawić niemal każdą podstawową bolączkę, która dręczy jednoślad – np. hamulce czy rozregulowany napęd. Zajmujemy się nie tylko rowerami „klasycznymi”, ale też elektrycznymi, natomiast w przypadku tych drugich jesteśmy w stanie zaoferować konserwację jedynie aspektu mechanicznego. Na miejscu zawsze tworzymy kartę diagnostyczną, a na zakończenie udzielamy klientowi porad, jak ma dbać o swój jednoślad na co dzień.
MB: Jakie korzyści wynikają dla pracowników ze skorzystania z tej usługi?
AW: Przede wszystkim naprawiony rower (śmiech). Będąc poważnym: u pracowników, których pracodawcy zdecydowali się skorzystać z naszego mobilnego serwisu można zauważyć wzrost zaufania do miejsca pracy, nabycie nowej wiedzy o codziennej konserwacji roweru oraz integrację z innymi pracownikami. Mobilny serwis to nie tylko miejsce napraw – to również przestrzeń do rozmów i wymiany doświadczeń, a to procentuje.
MB: Jak zarezerwować termin na Wasz mobilny serwis rowerowy?
AW: Bardzo łatwo – wystarczy się z nami skontaktować telefonicznie albo mailowo. Na ten moment terminy mamy zajęte choćby na kilka tygodni do przodu – zachęcam, żeby nie odkładać decyzji o współpracy i śmiało do nas dzwonić. Ofertę zawsze dobieramy indywidualnie do potrzeb klienta – jesteśmy w stanie spersonalizować rodzaj napraw, kolor namiotu oraz sprzęt audiowizualny. Istotne jest przede wszystkim, na jaką konkretnie okazję potrzebne są nasze usługi.
MB: Dr. Albin to nie tylko mobilny serwis rowerowy – uchylisz rąbka tajemnicy na temat pozostałych Waszych usług?
AW: Jasne, iż tak. Nasza firma działa szeroko. Jesteśmy kreatywni i otwarci na nowe pomysły, więc co jakiś czas poszerzamy ofertę. w tej chwili naszą flagową usługą jest np. blender bike – rower z wbudowanym blenderem, za pomocą którego klient może zmiksować koktajl wyłącznie przy pomocy siły własnych mięśni. To rozwiązanie budzi spore zainteresowanie na eventach firmowych – w razie, gdyby klient wyraził taką chęć, możemy je oczywiście połączyć z mobilnym serwisem rowerowym. Oprócz tego prowadzimy warsztaty: handmade, rowerowe oraz pracy z ciałem. Zainteresowaniem cieszy się też nasze mobilne miasteczko rowerowe, gdzie uczymy dzieciaki poruszania się w zgodzie z przepisami ruchu drogowego. Krótko mówiąc: dzieje się (uśmiech).
MB: I oby działo się jak najdłużej! Bardzo dziękuję za rozmowę i życzę samych sukcesów.