Jak ekologia wpływa na decyzje zakupowe? Nowy raport AdQuery

iab.org.pl 6 godzin temu

„Uwaga, Eco! to 2 część raportu, „Uwaga, klikam! – rzeczywisty wpływ reklamy online na decyzje użytkowników w Polsce.​”. W tej części twórcy raportu skupili się na aspektach związanych z ekologią w reklamie i tym, jak reklamy cyfrowe mogą wspierać oczekiwania związane z ekologią.

Jak ekologia wpływa na decyzje zakupowe?

Twórcy badania zapytali 1000 osób, jak myślą, działają i kupują w kontekście ekologii – oraz jak reagują na eko-przekazy w reklamach cyfrowych.
Raport ujawnił, co naprawdę napędza zaangażowanie w marketingu ekologicznym. Co ma znaczenie. Co jest ignorowane. Co buduje zaufanie.

Celem badania było zrozumienie roli ekologii, jako czynnika kształtującego postawy i zachowania konsumentów w Polsce. Raport dostarcza odpowiedzi o tym, jak wartości proekologiczne wpływają codzienne praktyki oraz decyzje zakupowe różnych grup odbiorców.​ W publikacji nie zabraknie także informacji o efektywności komunikacji ekologicznej w reklamach cyfrowych, oraz analizy, w jaki sposób przekazy związane z ochroną środowiska wpływają na zainteresowanie marką oraz poziom zaangażowania konsumentów i podejmowane decyzje zakupowe.

Badanie zostało przeprowadzone we współpracy z agencją badawczą SW Research.

Link do pobrania raportu znajduje się TUTAJ.


Ta publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Idź do oryginalnego materiału