Po interwencji NASK, właściciel Facebooka - firma Meta - zablokowała reklamy polityczne na platformie, które mogły wpływać na kampanię wyborczą w Polsce. To efekt działań prowadzonych w ramach tzw. parasola wyborczego. NASK: Meta zablokowała reklamy polityczne, które mogły wpływać na kampanię wyborczą
7 miesięcy temu
Po interwencji NASK, właściciel Facebooka - firma Meta - zablokowała reklamy polityczne na platformie, które mogły wpływać na kampanię wyborczą w Polsce. To efekt działań prowadzonych w ramach tzw. parasola wyborczego. - Strona główna
- Wybory i nastroje
- NASK: Meta zablokowała reklamy polityczne, które mogły wpływać na kampanię wyborczą
Powiązane
Kosiniak-Kamysz kontra Braun. "Oszołomy"
4 godzin temu
"Trzeba go zabrać stamtąd, bo on tam po prostu umrze"
4 godzin temu
Weta Nawrockiego. Polacy powiedzieli, co o nich sądzą
8 godzin temu
Dziennikarz "GW" atakuje Matysiak za współpracę z Horałą
8 godzin temu














