Rzeczniczka przedsiębiorców: trunki to nie leki, nie zakazujmy ich promocji tak samo

Zdjęcie: Foto: Adam Warżawa/PAP
Ograniczenia promocji napojów alkoholowych nie powinny opierać się na podobnych zasadach jak te obowiązujące na rynku leków refundowanych - uważa rzeczniczka małych i średnich przedsiębiorców.
- Strona główna
- Polityka krajowa
- Rzeczniczka przedsiębiorców: trunki to nie leki, nie zakazujmy ich promocji tak samo
Powiązane
Raport GUS. Mazowsze starzeje się w szybkim tempie
34 minut temu
O Franku i odmawiającej Geni / janko
58 minut temu
Marcin Przydacz w "Graffiti"
1 godzina temu
Polecane
Emerytury groszowe. Dlaczego jest ich coraz więcej?
1 godzina temu
Urlop bezpłatny. Czy wlicza się do stażu pracy?
2 godzin temu
Będzie kolejny ośrodek na wzór "aligatorowego Alcatraz"
2 godzin temu