Chodzi o dwóch urzędników. Jeden ma być pełnomocnikiem ds. nadzoru właścicielskiego i współpracy z przedsiębiorcami, druga osoba zajmować się będzie obsługą Rady Miejskiej w Sokołowie Podlaskim. Nie było wcześniej tego stanowiska Pełnomocnika ds. nadzoru właścicielskiego i współpracy z przedsiębiorcami to nowe stanowisko, stworzone w strukturze magistratu zarządzeniem burmistrz miasta Iwony Kublik 8 września w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Sokołów Podlaski. Wymagania, jakie musi spełnić kandydat na samodzielne stanowisko urzędnicze pełnomocnika ds. nadzoru właścicielskiego i współpracy z przedsiębiorcami – musi być obywatelem polskim, mieć pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać z pełni praw publicznych, mieć stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, nie może być skazanym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i przestępstwo skarbowe umyślne, mieć nieposzlakowaną opinię, wykazać się znajomością przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, a do tego wykształcenie wyższe i staż pracy minimum 6 lat, w tym 4 lata na stanowisku kierowniczym.
Urząd Miasta Sokołów Podlaski szuka chętnych na dwa stanowiska
zyciesokolowa.pl 2 godzin temu
- Strona główna
- Polityka lokalna
- Urząd Miasta Sokołów Podlaski szuka chętnych na dwa stanowiska
Powiązane
Zapowiadają się trudne obrady. O czym zdecydują radni?
27 minut temu
Polecane
Jak gorzka pomarańcza Milena Palminteri
27 minut temu
Zofia Łakomiak
33 minut temu
Kazimiera Szymańska
36 minut temu
Jadwiga Antkowiak
39 minut temu
Benefis Danuty Błażejczyk w Szmaragdowej |#LPU24.pl
44 minut temu