– 20-30 procent local content w pierwszej fazie rozwoju morskiej energetyki wiatrowej to nie cel sam w sobie, ale punkt wyjścia dla polskich dostawców. Mierzmy local content w osiągnięciach – mówi Magdalena Dankowska, dyrektorka ds. zakupów w Ørsted Polska
Sukces local content, to konkurencyjność polskich firm na globalnym rynku
green-news.pl 1 tydzień temu
- Strona główna
- Ekologia
- Sukces local content, to konkurencyjność polskich firm na globalnym rynku
Powiązane
Złoża ropy w Bałtyku. Władze Świnoujścia apelują o rozwagę
1 godzina temu
Rzeka Odra i czeskie marzenie o trzech morzach
5 godzin temu
Wielki przełom w budownictwie. Drewno mocniejsze od stali
17 godzin temu
Lampa ogrodowa zasilana prądem z ziemii
18 godzin temu
Polecane
Bitcoin może przejąć rynek stablecoinów. W jaki sposób?
28 minut temu
Papieski astronom: życie pozaziemskie nie jest niemożliwe
1 godzina temu